1. W przypadku Rezerwacji dokonanej zgodnie z § 3 pkt 6.1 (Formularz Rezerwacji – tzw. koszyk) Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
      • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
      • płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (Przelewy24.pl),
      • płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem.
    2. W przypadku Rezerwacji dokonanej zgodnie § 3 pkt 6.2 oraz 6.3 (telefonicznie, mailowo) Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
      • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
      • płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem.
    3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym Klient zobowiązany jest do:
      • dokonania zapłaty 50% wartości brutto Rezerwacji z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej, na rachunek bankowy numer: 29 1090 2590 0000 0001 3394 7454 Santander Bank Polska S.A., IBAN Santander Bank Polska: PL 29 1090 2590 0000 0001 3394 7454 (Kod SWIFT WBKPPLPP – niezbędny przy płatnościach zagranicznych), ARTUS Group Artur Cegiełka, ul. Dworcowa 116, 05-124 Góra, NIP: 5311242819. W tytule przelewu należy wpisać „Rezerwacja nr……..”;
      • przesłania potwierdzenia wykonania płatności na adres sklep@artusgift.pl w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia wykonania przelewu;
      • zapłaty pozostałej części ceny sprzedaży w terminie 5 dni roboczych od dnia uzyskania od Sprzedawcy informacji w formie elektronicznej, że Rezerwacja została zrealizowana i Produkt jest gotowy do odbioru, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
    1. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Rezerwacji. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
    2. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych odbiorcy i danych adresowych.
    3. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1, 1.2 oraz 2.1, Produkt zostanie wydany odbiorcy dopiero po jego opłaceniu w całości.
    4. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami i wyboru płatności opisanej w pkt 1.3 lub 2.2 Produkt zostanie wydany odbiorcy dopiero po opłaceniu 50% wartości brutto Rezerwacji.